måndag 15 augusti 2011

hej hopp!


välkommen till min nya blogg! ^^ hoppas ni gillar den! jag är helt ny på det här så jag är inget proffs, men det ska nog gå! ^^ jag kommer skriva lite om mitt liv, grejer som är najs....och inte najs och lite andra grejor. Idag har jag inte gjort så mycket utan bara slappat, skönt! har knappt varit hemma nått i sommar. kom för inte så länge sen hem från bjärka lägret!!! bäst som vanligt. träffade en massa nytt folk och var på underbara möten! för er som inte vet är bjärka lägret ett läger för ungdommar som pingstkyrkan i linköping ordnar. det är grymt kul så för er som aldrig har varit där så kan jag rekomendera det starkt! imorgon blir det stan med Ida! ska köpa lite saker till skolstarten. sommaren gick ju typ på fem sekunder känns det som! men kul har man haft! :) hoppas ni får en fortsatt bra kväll! hej svejs! ^_^

jag i mitten


Bjärka!!!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar