lördag 20 augusti 2011

Jag har en elefant i min sko!

hej! Sorry för att jag inte har bloggat något dom senaste dagarna, har inte haft tid. Som ni kanske såg i mitt förra inlägg så skrev jag att jag skulle se den nya filmen rise of the planet of the apes.Den var jätte bra och ovanligt välgjord! Rekomenderar den starkt! Min favorit skådis Tom Felton (Draco Malfoy i Harry Potter) var med i den filmen, han spelade apa...haha skoja! Han spelade förstås Bad boy igen, men det var kul att se honom utanför Harry Potter. På måndag börjar skolan också! Det ska bli så trevligt med alla prov, läxor och lååånga lektioner...not. Men nu ska man väl inte vara negativ! Träffa kompisarna ska i alla fall bli kul! hoppas ni får en fortsatt bra dag! Kram hej!

haha! ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar