måndag 21 november 2011

hej :)

sitter nu och lyssnar på sungha jung! super duktig gituarist! jag gick lite random in på youtube och såg att han hade en massa vids, och efter som att jag alltid dras åt allt som är asiatiskt(vilket han är) så jag kunnde inte låta bli att kolla, jag blev helt paff eftersom att han var så himla duktig! :) det verkar som att han är runt 15-16 men jag såg att han har hållt på med att spela akustisk gituar och Ukulele sedan en väldigt ung ålder, super coolt! jag själv upptäckte honom idag, men det verkar som att han har varit känd ett rätt så bra tag, men jag kan inte låta bli att vara lite efter ^^ jaha nu ska jag nog ta att gå, men vi ses väl om ett tag! :) :)


färsk vid med gituar :)

annan färsk vid fast med Ukulele, och en söt hund i bakrunden! ^-^ 

och en äldre vid med gituar, helt fantastisk! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar