tisdag 13 mars 2012

nämen tjenare!

hejsan hörni! är hos felicia(alltre ego Lenn) och "slappar". min kära moder är i usa en vecka med jobbet. så jag sover hos lenn, och sen bär det av till kära fadern i helgen. jo jag har tänkt lite *kliar mig i huvudet* jag är ju väldigt...reserverad när det kommer till internet. det är därför jag inte lägger ut några bilder på mig själv osv... men jag tänkte att jag kanske kunnde lägga ut lite skriftlig info angående mitt utseende (även fast jag veeet att det bara är mina vänner som läser min blogg men men) så varsågoda!

  • jag har gröna ögon
  • jag har knall rött hår(färgat)
  • jag är ca 170 cm lång
  • jag har rätt så lågt hår
  • jag kan inte riktigt säga vilken stil jag har. Alternativt tror jag det heter. 
  •  
jahaha! det var nog allt. hejdå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar