söndag 11 september 2011

10 saker ni nog inte visste om mig

1.jag har världens töntigaste haj skräck. jag kan simma i en sjö och få panik. :P
2.jag drömmer alltid jätte konstiga drömmar!(har drömt att det var poppis att ha lik hemma)
3.när jag var 12/13 så var jag helt galen i Mitchel Musso. jag hade en planch med honom som jag var typ ihop med! 0.0
4.jag brukar mot min vilja gå runt och sjunga på låtar som jag verkligen hatar!!!
5.jag kollar på ungefär 5 kevjumba videor per dag ^^
6.jag är rädd för riktigt stora saker. typ valar.
7jag har alltid gillat att lyssna på 80'tals musik.
8.jag brukar gå runt och prata för mig själv varje gång jag städar mitt rum.
9.när jag gick i mellanstadiet så gick jag special hjälp i matte. och jag tyckte att det var jätte pinsamt, men nu har jag det bara att tacka! ^^
10.och sist men inte minst.....jag har alltid velat ha en tam anka!
då vet ni det mina kära vänner! hoppas ni ser någon snygg och fashonabel buffel idag! harre gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar