onsdag 21 september 2011

tjena huggare!

nämen heeej! Har precis kommit hem från dramat....ja det var nog det hej då........nääää jag skoja, inte så kul dock men jag är trött och har inte riktigt humorn i bakfickan. idag hade vi en låååång dag!
1.först hade vi morgonsammling
2.klassråd
3.So
4.Matte
5.lunch
6.B-språk :( :( :( :(
7.teknik
8.No
ser ni, hela åtta punkter!!! men men man ska inte klaga, det finns väl värre saker. tex att jag har gått i franska i 2 hela år nu och det ända jag kan helt utantill med stavning och utal är salut och bonjour! jag tror till och med att det var fel! önskar jag hade valt spanska istället.....men när jag var ung och dum så tyckte jag att franska var såååå vackert och sååååå coolt.....men jag hade fel! nä nu måste jag gå på en jääätte cool fest med en buffel som heter jaaazzz och en gris som heter lenn! hoppas vi ses där!

lenn är såååå heth!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar