lördag 17 september 2011

o yeeeee!

tjenaaaare! ska snart till alernativ med judith och ida! jihooo! jaha! hmmm...vad ska man skriva om. det roliga är att innan jag fick min blogg så kom jag på en massa saker jag skulle skriva om....men nu när jag har en blogg så är det helt blankt!!! det är nog därför jag inte skriver så mycket i den. ja nu kom jag på nått: jag har ju skrivit i bloggen om att jag tycker väldigt mycket om tom felton.....not any more! han är så himla tråkig!!! kevjumba är nog min nya favvo nu :) han är mycket mycket MYCKET roligare! och mycket sötare. och så vill jag säga att jag kommer att skärpa mig nu med inläggen. jag ska lägga ut fler! okej det var nogt allt för mig idag. hoppas ni nyser nästa gång ni ser en gris så ses vi!

haha! en riktigt bra hjärnplåga att lyssna på! älskar låten! riktigt "svår" text också! hehe! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar