lördag 25 februari 2012

hejsan svejsan!

hellu människor! som ni kanske ser så har jag bytt design! kännde att det var dags nu :) funderar också på att byta bloggen till blogg.se istället. känns som att det kommer att bli lite fler folk som läser, har hört mina kompisar säga att det är svårt att söka på min blogg. så detta kanske blir det sista inlägget på denna blogg, men det är ju inga som läser den här bloggen förutom jag ;) funderar fortfarande på namn, design m.m :)
har också tänkt på en sak, för någon som inte känner mig och läser min blogg, vilket jag tror att det inte är men ifaaall det är så vill jag bara upplysa er om en sak. Stavning är inte mitt starkaste område, min skämt kan vara ganska torra, jag har en design med mitt favorit band och jag pratar ovanligt mycket om lemurer. om jag nu skulle läsa denna blogg så skulle jag tro att den person som har denna blogg var runt 11-12 år. hahaha, men det är jag INTE X) jag är faktiskt 15 år, bara så ni vet ;) jaja hejdå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar