torsdag 9 februari 2012

tjeenare morsning korsning

heejsan! hur mår ni, nää jag skämta bara det kan jag ju inte fråga er! :))) just...nu, fixar jag runt lite på datorn, jag vet värkligen inte vad jag ska säga om bloggar, vissa är bra men andra är....speciella. jag är ju en sån människa som inte gillar att dela ut för mycket info om mig själv på nätet. förklaringen till varför jag inte har några bilder på mig själv. viiiilket leder till att jag kan bli lite ....iriterad när folk läger ut en aning för mycket detaljer om sig själv. kan bara säga att dom inte har så mycket liv att leva när dom lägger ut allt på bloggen! men med all denna förklaring vill jag tipsa om några sköna bloggar om folk som inte läger ut allt för mycket på bloggen, men tillräkligt mycket för att få en intresant dos av läsar nöje! rekomenderar varmt dessa bloggar som är gjorda av både goda vänner och av frälingar... :) ha det så bra till nästa gång! :))) hejdå :)


morgonstjerna.blogspot.se är den underbara claras blogg. Kolla in hennes fantastiska manga teckningar och läs om hennes söta och coola inköps fynd!


feliciaspassage.blogg.se är en mega najs blogg gjord utav den roliga, färgstark och humoristisk tjej. i hennes blogg kan du få många skratt, få se snygga självtagna bilder och ta del av hennes tips! :)))) 



Lindahammarstrand.blogspot.se är ännu en mycket brra blogg. Linda skriver om sitt liv, sin snygga klädstil och sin super söta katt! ^^   
fokis.se är en blogg jag tror dom flesta har hört om eller läst. En jätte mysig blogg av en mysig bloggerska, där bjuds det på söta klädder, kulturer och välskrivna inlägg. :) 

Epicfaiil.se är en blogg som jag kanske ingen blogg som jag "följer". men då och då läser jag den. jag kan inte låta bli att digga hennes unika stil! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar