fredag 10 februari 2012

tjeenare alla som läser detta...

vilket inte är så många! ..... :) för ett tag sen skrev jag tio fakta om mig själv. och för er som läser min blogg och inte känner mig så var den faktan lite...torr kanske. så jag hade tänkt att skriva en lista med saker som får mig att må bra(som jag älskar) och saker som jag inte mår bra av(som jag hatar )

Bra saker
Min familj
mina vänner
Mina djur
Panic! at the disco(<3)
snälla och roliga människor
Musik
Kyrkan
Gud och Jesus
Fall out boy
Glass
lemurer

Dåliga saker
Mycket elaka människor
När folk läser i förväg når jag läser högt för dom (ingen poäng att läsa då)
folk som inte litar på en
när någon drar ner ens drömmar och mål
grape frukt
diska
krig
hajar
att sommna mitt på dagen(blir så förvirad när jag vaknar!)

jaaaaa det var nog det. som ni ser så var det mer bra saker än dåliga, vilket man kanske kan ta posetivt...tror jag... :) men nu somnar jag snart. och det vill man ju inte ska hända i vardagsrummet (alldeles för riskabelt! kan vakna upp och va helt ner klottrad i ansiktet) nu ska jag inte tjata mer. Hejdå! :))))

2 kommentarer:

  1. Men Alice då, sätter du grapefrukt som dåligt? Det är gott ju...:p Men jag håller med om alla de bra sakerna!

    SvaraRadera
  2. åh gud vad jag hatar grapefrukt! smakar ju gift! ;)) hehe!

    SvaraRadera